Felanmälan och andra ärenden
Här kan både du som privatperson och hyresgäst hos Higab göra en felanmälan. Du kan också skicka in ett synpunktsärende eller kontaktärende. Vilket typ av ärende väljer du i formuläret nedan.
Felanmälan: om något är fel, trasigt eller om du har andra ärenden som behöver hanteras av en fastighetstekniker.
Synpunktsärende: om du vill lämna synpunkter eller förbättringsförslag kopplat till din fastighet.
Kontaktärende: om du har en fråga som inte berör en specifik fastighet eller om du inte vet vart du ska vända dig.
Observera: vid akuta situationer eller för ärenden utanför ordinarie arbetstid ringer du Higabs Fastighetsjour på telefon 031-368 53 00.
Felanmälan: om något är fel, trasigt eller om du har andra ärenden som behöver hanteras av en fastighetstekniker.
Synpunktsärende: om du vill lämna synpunkter eller förbättringsförslag kopplat till din fastighet.
Kontaktärende: om du har en fråga som inte berör en specifik fastighet eller om du inte vet vart du ska vända dig.
Observera: vid akuta situationer eller för ärenden utanför ordinarie arbetstid ringer du Higabs Fastighetsjour på telefon 031-368 53 00.