29 september, 2020

Nytt felanmälningssystem

Från och med den 29 september har Higab ett nytt system för ärendehantering och felanmälan. Systemet är direkt integrerat med vårt kundsystem LIME, och vi hoppas våra kunder kommer uppleva förbättringar i såväl anmälningsformuläret som i återkoppling och uppföljning.

– Vi gör detta för att våra kunder ska få en ännu bättre service. Nu blir det enklare att lägga upp ett ärende och göra en felanmälan samtidigt som vi kommer kunna följa upp ärendena på ett smidigare sätt, säger Annica Åkerblom, fastighetsingenjör på Higab.

För att registrera ett ärende navigerar man som tidigare till vår hemsida higab.se och klickar på knappen Felanmälan. För att söka sig fram till rätt fastighet i formuläret anger ni fastighetens adress. Om ni är osäkra på adressen hittar ni samtliga fastigheter under ”Våra hus” på vår hemsida eller på ert hyresavtal.  Därefter beskriver ni ert ärende så utförligt ni kan.

Gör en felanmälan eller lägg in ett serviceärende!

Fler nyheter!