Du är välkommen att kontakta oss
Felanmälan
Digital anmälan
Gå till felanmälningsformulär
Telefon
031-368 53 99
Vid akuta situationer utanför kontorstid ringer du samma telefonnummer och dröjer kvar så kopplas du till Higabs Fastighetsjour.
Övriga ärenden
Higabs växel: telefon 031-368 53 00.
E-post: info@higab.se
Besöksadress: Åvägen 17 F (Gårda)
Postadress: Box 5104, 402 23 Göteborg
Faktureringsadress: Göteborgs Stad, B600 Higab AB, Intraservice, 405 38 Göteborg (GLN-kod för e-faktura: 7381035002928)
Fakturering för leverantörer: Mer information här!
E-post medarbetare: fornamn.efternamn@higab.se (Observera att när medarbetare har flera efternamn eller där namnet består av flera led, ersätt varje mellanslag med punkt)
Normala öppettider:
September – maj
Måndag – torsdag 08.00-12.00, 13.00-16.30
Fredag 08.00-12.00, 13.00-16.00
Juni – augusti
Måndag – fredag 08.00-12.00, 13.00-16.00
Kontaktuppgifter till medarbetare och styrelse
Vid akuta situationer utanför ordinarie arbetstid ringer du Higabs Fastighetsjour på telefon 031-368 53 99.
- Drift och energi
- Ekonomi och Inköp
- Fastighetsförvaltning
- Fastighetsservice
- Företagsledning
- HR
- Investeringsprojekt och Tidiga skeden
- Kund och Intern Service
- Marknad
- Strategi och Kommunikation
- Underhåll och Lokalanpassning
- VD och Stab
- Styrelse
Tillgänglighet: Uppgifter om tillgängligheten i våra lokaler hittar du i Tillgänglighetsdatabasen: länk
Begäran om registerutdrag: Blankett för att begära ut registerutdrag enligt dataskyddsförordningen hittar du här.