Hoppa till innehållet

Du är välkommen att kontakta oss

Felanmälan

I dag den 9/3 är samtliga tekniker på utbildning och kommer därför inte ha möjlighet att åka ut på felanmälan eller vara anträffbara via telefon. Gör din felanmälan via vårt formulär här på hemsidan så återkopplar en tekniker så snart som möjligt.

För akut felanmälan, såsom vattenläcka eller strömbortfall, vänligen ring vår växel på 031-368 53 00.

Digital anmälan
Gå till felanmälningsformulär

Telefon
031-368 53 99

Vid akuta situationer utanför kontorstid ringer du samma telefonnummer och dröjer kvar så kopplas du till Higabs Fastighetsjour.

Övriga ärenden

Higabs växel: telefon 031-368 53 00.

E-post: info@higab.se

Besöksadress: Åvägen 17 F (Gårda)
Postadress: Box 5104, 402 23 Göteborg
Faktureringsadress: Göteborgs Stad,  B600 Higab AB, Intraservice, 405 38 Göteborg (GLN-kod för e-faktura: 7381035002928)
Fakturering för leverantörer: Mer information här!

E-post medarbetare: fornamn.efternamn@higab.se (Observera att när medarbetare har flera efternamn eller där namnet består av flera led, ersätt varje mellanslag med punkt)

Normala öppettider:

September – maj
Måndag – torsdag 08.00-12.00, 13.00-16.30
Fredag 08.00-12.00, 13.00-16.00

Juni – augusti
Måndag – fredag 08.00-12.00, 13.00-16.00

Kontaktuppgifter till medarbetare och styrelse
Vid akuta situationer utanför ordinarie arbetstid ringer du Higabs Fastighetsjour på telefon 031-368 53 99.

Tillgänglighet: Uppgifter om tillgängligheten i våra lokaler hittar du i Tillgänglighetsdatabasen: länk

Begäran om registerutdrag: Blankett för att begära ut registerutdrag enligt dataskyddsförordningen hittar du här.